Vrácení/reklamace

Jak postupovat při vrácení zboží?

Není to nic těžkého. Pokud Vám zboží nevyhovuje stačí nám ho poslat do 14 ti dnů od doručení na naši adresu Babooca, Jalubí 660, Jalubí 68705. Nezapomeňte přiložit fakturu.

Ztratili jste ji? Nebojte i na to jsme mysleli. U objednávek od 6.2.2018 odesíláme automaticky fakturu do emailu, tak abyste ji měli vždy po ruce. Pokud jste objednali před tímhle datem, tak nám stačí zaslat číslo objednávky, které máte také v emailu.

Při vrácení nám pošlete se zbožím následující formulář: Formulář pro vráceni zboží

Zboží prosím zasílejte v původním (nejlépe nepoškozeném obalu). Zboží nesmí být poškozené, zašpiněné či jinak znehodnocené. V tomto případě Vám nemůžeme zboží přijmout. Věřte, že i praní je problém.  

 

Reklamace

Při reklamaci postupujte následujícím způsobem:

Kontaktujte nás na email info@babooca.cz a popište nám Váš problém. Nezapomeňte nám sdělit číslo objednávky, nebo faktury.

Následně Vás budeme kontaktovat a sdělíme Vám další postup, jakým reklamaci vyřešíme.

Při reklamaci pošlete se zbožím následující formulář: Formulář pro reklamaci zboží

Popis nahoře